יום חמישי, 8 באוקטובר 2015

מסיבת הגלידה של נינה!

נינה שלי נולדה בחורף. האמת שזו העונה האהובה עליי ואין ספק שהנוחה ביותר להיות בחודש תשיעי. אני בטוחה שאלו מכן שילדו בקיץ מסכימות איתי... בהיותה הבכורה והיחידה שלי כרגע, היא מסמלת עבורי ראשוניות. הכל חדש איתה, הכל ראשון. חיוך ראשון, מבט ראשון, חיבוק ראשון, צעד ראשון, מילה ראשונה, "אמא"... איזו מילה גדולה זו! לשמוע את היצור הקטן הזה שהוא יצירת הפאר הטובה שביותר שלי אומר "אמא".היש דבר חזק מזה..???
חודשים לפני היומולדת כבר חשבתי מה אני אעשה, איזה נושא אבחר ומה אכין... מי ישמע הילדה מתחתנת... אבל בשבילי זה היה "ביג דיל". זה היה לי חשוב. אז הזמנו את כל המשפחה למסיבת הגלידה של נינה. כלת היומולדת מצידה היתה פחות בעניין.... שעה וחצי מחגיגות היומולדת שלה היא בכלל החליטה לישון. אבל מה היא מבינה, הרי היומולדת הזו היתה בכלל בשבילי... :)


כשהנסיכה שלי החליטה להצטרף לחגיגות, הנחתי כתר (כראוי) על ראשה, גם ככה מהיום שנולדה היא מנהלת אותנו, והתחלנו בחגיגות...


"אין אין אין חגיגה, בלי בלי בלי בלי עוגה".....



אפיתי עוגות בגביעי גלידה וציפיתי אותם בנשיקה




עוגיות חמאה מצופות סוכר בצורת גלידה, עטופות אחת אחת...









ואיך אפשר בלי "שקית הפתעה"....? הכנתי גביעי גלידה על מקל ובתוך הכוסות
מסתתרות גלידות מרשמלו קטנות ומתוקות



קנקן לימודה טרייה


נשיקות גלידה על מקל




היתה גם הזמנה למסיבה...


ותעודת זהות


וכך נגמרה לה המסיבה.... עד שנה הבאה :) מזל טוב יפה שלי!




אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה