יום חמישי, 30 ביוני 2016

ועכשיו זמן תעודות!!!

היום סיימנו את כיתה א'! כבר חגגנו, סיכמנו ונשאר לנו רק לקבל את ה - תעודה!
אני אוהבת תמיד לתת משהו קצת יותר אישי בתעודה. משהו שיהיה קצת יותר נעים בעין ומתוק בפה :) אני תמיד מחפשת קונספט מסויים שיתאים, ומה יותר מתאים מאבטיח לקראת החופש הגדול...???




הכנתי קבצים של אבטיחים, קניתי סוכריות גומי אבטיח, דוליסים, שקיות ניילון קטנות 
וצללתי להכנת 25 מתנות קטנות ומתוקות!


עם התעודה קיבל כל ילד ברכה... (עם אבטיח כמובן....)


וצירפתי תמונה של כל ילד - "אני בוגר כיתה א'" - התמונה היא מגנט


וכך זה נראה בסוף...



חופש נעים לכולם!!!!!!! נתראה בכיתה ב'


קבצים:





55 תגובות:

  1. היי מור! כיף לך שזכית בכישרון כזה.
    ראיתי את הברכה שחילקת לתלמידים בסוף א' וחשבתי שהיא מקסימה גם ליום הולדת.
    תוכלי לשלוח לי אותה?
    בלי האבטיח כמובן ��

    השבמחק
  2. מור היי,

    אני אשמח לקבל את הקבצים של האבטיח כולל הברכה שמצורפת לזה.

    תודה רבה הילה אביטן

    השבמחק
  3. היי מור. אפשר בבקשה את הקובץ של האבטיח?

    השבמחק
  4. היי מור האם אפשר לקבל את הקובץ של האבטיח?

    השבמחק
  5. היי מור,
    אשמח בבקשה לקבל את הברכה שמצורפת. תודה
    shimrity86@gmail.com

    השבמחק
  6. הי, תוכלי בבקשה לשלוח לי למייל את הברכה שצירפת לילדים? את המלל.. תודה רבה זה ממש יעזור לי 🙏 rivkaleg770@gmail.com רבקה ❤️

    השבמחק
  7. הי, אשמח לקבל למייל את הקובץ של האבטיחים ואת הברכה. תודה אלופה! adidush610@gmail.com

    השבמחק
  8. היי אשמח לקבל את הקובץ עם הברכה.. תודה :)
    tzlilazulay4@gmail,com

    השבמחק
  9. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  10. הי, קובץ מדהים!! אודה לך אם תוכלי לשלוח לי למייל את הקובץ של האבטיחים. תודה רבה!!!
    hilan077@gmail.com

    השבמחק
  11. היי מור, אשמח לקבל למייל את הברכה של האבטיח בקובץ וורד כדי שאוכל להוסיף את השם שלי (חופש נעים אתגעגע) תודה רבה.
    adi8998@gmail.com

    השבמחק
  12. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  13. היי מור, אשמח לקבל למייל את הברכה של האבטיח המהמם בקובץ וורד כדי שאוכל להוסיף את השם שלי תודה רבה! את מדהימה!
    roniavidan@gmail.com

    השבמחק
  14. היי מור, רעיון מדהים!אשמח לקבל את הקובץ של הברכה של הברכה שצירפת לגומי כך שאוכל להוסיף את השם שלי...תודה ענקית
    morieli0510@gmail.com
    חופשה נעימה!!

    השבמחק
  15. היי מור, אלופה שאת!! אשמח לקבל למייל את הקובץ של האבטיחים ואת הברכה. כקובץ וורד.
    המון תודות

    השב

    השבמחק
  16. היי אשמח מאוד לקבל את הקובץ..תודה מראש
    מיה

    השבמחק
  17. מור זה מושלם!!!
    האם אפשר לקבל את הקובץ של הברכה אותה מצמידים למפית הדוליס בבקשה?
    liraz120@gmail.com

    השבמחק
  18. אשמח מאוד לקובץ במייל chaniw770@gmail.com

    השבמחק
  19. אפשר גם את הקובץ של האבטיח

    השבמחק
  20. הינך כישרונית וקבצייך מדהימים ביופיים, זכינו:) חן חן על נתינתך העצומה.

    השבמחק
  21. היי מור תודה על השיתוף, אפשר בבקשה את הקובץ של האבטיח פתוח לעריכה? מעוניינת לעשות בו שימוש בלי האבטיח
    hadar9950@gmail.com

    השבמחק
  22. תודה רבה! הייאין אפשרות לערוך קבצים שלי. אני עובדת בתוכנת עיצוב לא וורד או פאוור פוינט

    השבמחק
  23. ראיתי שהרבה בשו את הקובץ... אשמח לקובץ או קישור.

    השבמחק
  24. גם אני מאוד אשמח לקבל את הקובץ
    shirad10@gmail.com

    השבמחק
  25. היי אשמח לקבל את הקובץ
    Veredfruman48@gmail.com

    השבמחק
  26. אשמח לקבל את הברכה הכתובה

    השבמחק
  27. הי מור יקרה, אני עוקבת אחרי העבודות המדהימות שלך- כל הכבוד!!
    אלופה!
    יש אפשרות לקבל למייל את הקובץ של האבטיחים בכדי לערוך את הכיתוב? כמובן האידיאל.
    תודה רבה שרי
    Saraidavidi05@gmail.com

    השבמחק
  28. כמובן הכוונה באישורך☺️

    השבמחק
  29. היי מור, כמה השקעה!!
    אשמח לקבל את הקובץ של האבטיחים עם אופציה לעריכת הכיתוב.
    תודה רבה לך על הרעיון המקסים :)
    Morangoldshtein@gmail.com

    השבמחק
  30. הי מור,
    קובץ מהמם. תוכלי לשלוח לי את הקובץ של הברכה כקובץ וורד למייל שלי :yafit_giat@walla.co.il תודה רבה!

    השבמחק
  31. היי מור,
    יש לך במקרה את התמונות המקוריות ללא הכיתוב? אודה מאוד אם תוכלי לעזור לי ולשלוח לי למייל
    advahta@gmail.com
    תודה מראש על העזרה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי (:
      קיבלת במקרה את התמונות ללא הכיתוב? אשמח גם!

      מחק
  32. היי מור,
    איזו אלופה וכמה השקעה!!!
    אשמח לקבל את קובץ הברכה כקובץ וורד.
    תודה רבה ויישר כח,
    HILA303@GMAIL.COM

    השבמחק
  33. הי, הרעיון מהמם!
    יש אפשרות לקבל למייל את הקובץ בוורד של 'אתגעגע' ?
    michalgorgi@gmail.com
    תודה רבה

    השבמחק
  34. שלום,
    רעיון מהמם, ביצוע אליפות!
    אפשר לקבל למייל בבקשה את הקבצים של האבטיח ושל הברכה שיהיו ניתנים לעריכה?
    m.h.gutfarb@gmail.com
    תודה על השפע שאת חולקת איתנו

    השבמחק
  35. היי מור, איזה אלופה!
    אשמח לדעת איך הדבקת את התחרה הלבנה + הברכה לניילון? זה לא נראה משודך.
    הדבקת עם דבק אחד אחד?
    וגם, אשמח לדעת אם יש לך את הקובץ של האבטיחים בלי המלל, אני מורה לאנגלית ורוצה לכתוב להם באנגלית במקום (:
    תודה רבה וכל הכבוד על היצירתיות והכישרון!
    קורל (:
    coral_barsano@icloud.com

    השבמחק
  36. היי מור ממש מקסימה! אשמח לקבל את הקובץ של האבטיח לשקיות הפתעה כקובץ וורד שאוכל לערוך yarinoosh2@gmail.com

    השבמחק
  37. היי מור,
    כרגיל, תענוג להיתרם וללמוד ממך.
    אני מעוניינת לשנות את הברכה ולהוסיף ניקוד. האם ניתן לקבל את קובץ המסגרות והאבטיח כמסמך Word?
    תודה רבה מראש,
    יונית yonitdotan@gmail.com

    השבמחק
  38. היי מור,
    אשמח לקבל את הקובץ של האבטיח שאוכל לעבוד עליו בוורד
    המייל שלי: Dana.avig@sisma.org.il

    השבמחק
  39. היי, אשמח לדעת איך חיברת את הכיתוב עם התחרה לצלופן? הידקת? הדבקת אחד אחד?
    תודה מראש!

    השבמחק
  40. היי
    כל הכבוד!!
    אני אשמח לקבל את הברכה יחד עם הכיתוב
    leeg91@gmail.com
    כיף להתרם מהאתר. תודה רבה

    השבמחק
  41. היי מור
    קודם כל ראיתי את הרעיון של האבטיחים
    זה פשוט מהמם!!!
    רציתי לדעת אם תוכלי לשלוח לי את הקובץ למייל שלי
    netanela67@gmail.com
    תודה

    השבמחק
  42. וואו הכל כל כך מקסים ויצירתי!!! אלופה.

    אשמח אם תוכלי לשלוח לי את הקבצים עם אפשרות לערוך את הכיתוב.

    taliamarashe@gmail.com

    תודה רבה!!!

    השבמחק
  43. היי, אשמח לדעת את גודל השקיות והדוליסים?

    השבמחק
  44. היי מור המשקיעה
    אשמח לקבל את הקובץ שאפשר לערוך בו את הכיתוב

    השבמחק
  45. מור היצירתית והמדהימה
    אשח לקבל למייל shiranos1212@gmail.com את הקטבץ של החצי אבטיח עם אפשרות לעריכה לטובת הכנת השקיות.
    תודה רבה

    השבמחק
  46. מור המשקיענית, אשמח לקבל למייל orna1958@gmail.com את הקובץ של החצי אבטיח עם אפשרות לעריכה לטובת הכנת השקיות. תודה רבה.

    השבמחק
  47. היי מור,
    אשמח מאוד לקבל את הקבצים המדהימים האלו למייל שלי coralla1701@gmail.com
    תודה רבה רבה,
    קורל

    השבמחק
  48. הי, רעיון מהמם. אפשר לקבל את הקובץ של האבטיחים למייל כקובץ פתוח? hrevi@walla.co. תודה

    השבמחק
  49. היי קובץ מהמם אפשר לקבל קובץ פתוח לשינויים? או מישהי קיבלה ויכולה לשתף
    ortalnsmn@gmail.com

    השבמחק
  50. אשמח גם לקבל את הקובץ של האבטיחים עם אפשרות לשנות את המלל.. תודה!

    השבמחק
  51. אשמח גם לקבל את הקובץ של האבטיחים ים טפשרות לשנות את המלל... תודה!
    Shanidag88@gmail.com

    השבמחק