יום שני, 26 בספטמבר 2016

הכוכב שבי

השבוע התרכזתי בנפש של האפרוחים. הקראתי להם את הסיפור, "עץ התפוחים והכוכבים", הסיפור מספר על עץ תפוחים קטן ובודד שמסתכל לשמיים ורואה כוכבים. הוא כמה לכוכבים, הוא מתחנן לאלוהים ומבקש שוב ושוב שייתן לו גם כוכבים יפים כאלו... בסוף הסיפור, לאחר שפרח העץ, גדלו התפוחים והבשילו, הגיע ילד קטן וקטף תפוח אדם יפהפה.
התפוח נפל על הרצפה והתפוצץ לחצי. (חצי לא כמו שאנו רגילים לחתוך...) והפלא ופלא, התגלה לעץ התפוחים, כוכב! כוכב שהיה בו כל הזמן והוא פשוט לא ידע איך לראות אותו...

שוחחנו על הסיפור וחיפשנו בכל ילד וילד את הכוכב שבו.
לאחר מכן חילקתי להם תפוחים אדומים שהפכו לאגרת ברכה לעצמם. כל אחד איחל לעצמו משהו שהיה רוצה שיהיה לו, (לא חומרי), כל אפרוח חיפש בתוך עצמו ומצא....


 הם הכינו את השבלונה, חתכו את התפוח, ומצאו את הכוכב שלהם



 לאחר מכן הדפיסו את התפוח כמו חותמת על הברכה



וכאן התחיל כל הקסם....

 אני מאחלת לעצמי שמחה וגם שנה טובה ומתוקה ומקווה שיהיה לי בהצלחה.

 אני מאחל לעצמי שאני אדע את כל השפות בעולם...

 שהכל יהיה לך כיף ואחותך הקטנה תקשיב לך

 אני מאחלת לעצמי המון שמחה בלב.

 אני מאחל לעצמי שיהיה לי חדר חדש

 אני רוצה שיהיו לי יותר חברות



וכמובן, כל נושא אני מנצלת להכתבה.... 
דיברנו על מילים שקשורות לראש השנה וכתבנו את כולן...





אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה