יום שישי, 23 בדצמבר 2016

האור שבי, האור שבהם. (יום המורה)

את השנה הזו התחלתי בסימן העצמה אישית, והעצמה חברתית. חשוב היה לי לגרום להם למצוא את הטוב בכל אדם וחשוב לא פחות, את הטוב שבהם. אני עובדת איתם על הנושא דרך צורות שונות, החל מלומר "בוקר טוב" לכל ילד בבוקר וכלה מפשוט לומר למישהו משהו טוב אצלו, לדעת להחמיא לו. 

החיבור לחנוכה היה לי הכי טבעי ופשוט. המשך לכל העבודה שלנו עד כה. רק מה שלא ידעתי הוא, שאני אקבל חזרה מהם בדרך אותה לימדתי. וזה, הדבר המרגש ביותר שיכולתי לקבל. 
יום המורה? לא צריכה פרחים, מתנות, צריכה תודה. הבנה והכרה שעבודה הקשה אותה אני עושה כל יום עם האפרוחים הקטנים האלו. ואת זה, קיבלתי בענק!!!! (הם דואגים להזכיר לי כל הזמן למה בחרתי במקצוע הזה כדי שחס וחלילה לא אצליח לברוח ואתן לכל הדברים הלא טובים להוציא אותי מהמערכת הלא מתגמלת הזו).

היום בבוקר הגעתי לכיתה שלי, לבית השני שלי, לאפרוחים שלי. וקיבלתי מהם חיבוק ענק! עצום!

כל האפרוחים שלי מצאו את "האור שבי". כתבו לי כמה הם אוהבים, מעריכים ושמחים. 
ריגשו אותי עד דמעות....



 מור את מורה טובה ואת עוזרת כל הזמן ואת נחמדה

אני אוהב אותך ואת מורה מקסימה

מור המורה הכי טובה. את מלמדת אותי דברים נורא חכמים
את מורה יצירתית, יש לך לב זהב.
אני שמחה שאת נוצרת. את המורה הכי טובה שהיתה לי מעולם.

למור שתמשיכי להיות מורה טובה, ללמד טוב.
שתהיי בריאה ומאושרת.

מור היא המורה הכי טובה, הכי יצירתית,
הכי טובה בעולם!
באהבה אביב

אני אוהב אותך. את מלמדת אותי דברים חדשים.
באהבה, אלון

אני אוהבת אותך. מאחלת לך אושר ובריאות ושמחה. תמשיכי כך. 
את מקסימה, טובת לב. אני מעריכה את כל המעשים שעשית במהלך השנה.
מאחלת לך חג חנוכה שמח, מלא הרפתקאות ומשחה.
אוהבת מאוד עדי.

אז אין ספק שהאפרוחים הקטנים גדלו והם יודעים איך למצוא את האור. האור שבהם, האור שבי.
תודה מיוחדת לכל ההורים שעזרו ואיגדו לי הכל לחוברת קסומה שתלווה אותי כל חיי....
ותודה ענקית לאפרוחים שלי!
באהבה גדולה!!!
מור

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה