יום חמישי, 5 בינואר 2017

חיבור חיסור ומה שביניהם....

הילדים חייבים לתרגל את הנלמד בכיתה. אני פחות מאמינה בחוברות, כל היום "למלא חוברת". זה גם לא כיף וגם רחוק מלהיות חוויה טובה שהילד יזכור.
הנושאים נהיים מסובכים יותר וקשים יותר ומצאתי שדרך משחקי למידה הם פשוט לומדים טוב יותר ונהנים מהחוויה.
את הדפים האלו הכנתי כדי שיתרגלו את פעולות החיבור והחיסור עד 100. חשבתי שכל ילד יעשה לי פרצוף וימלא דף כי "הוא חייב".... הכנתי להם זמן משחק לאחר סיום ההוראה.
אך מה מסתבר??? הם רק רצו עוד כרטיסייה ועוד אחת! הם כל כך נהנו שפשוט תרגלו שוב ושוב את התרגילים !!
תענוג של ממש. זכינו :)

כרגע הכרטיסיות הן של תרגילי חיסור וחיבור ללא המרה בתחום המאה.

כרטיסיות חיסור


 כרטיסיות חיבור


 כרטיסיות כפל


 עבודות הילדים בכיתה




קבצים:

חיבור 1
חיבור 2
חיבור 3
חיבור 4
חיבור 5

כפל1
כפל2
כפל3
כפל4
כפל5

חיסור1
חיסור2
חיסור3

8 תגובות:

  1. מדהים!! יש אפשרות לקנות ממך את הדברים?

    השבמחק
  2. מור..תודה רבה פשוט מדהים..שאלה קטנה אני רוצה כרטיסיות ברמה יותר גבוהה (לכיתות ד') האם אפשר לקבל קובץ פתוח לעריכה? מבטיחה לשמור על זכויות יוצרים ולהשאיר את שמך כתוב. הן פשוט יפות ויעילות לעבודה בקבוצה פרטנית. תודה נטלי

    השבמחק
    תשובות
    1. היי
      הקבצים שלי לא ניתנים לעריכה. אני עובדת בתוכנת עיצוב ולכן לא ניתן לפתוח אותם. אעלה בהזדמנות קובץ אחד ריק ותכתבי ידנית תרגילים לפני התרגול. האם זה יעזור לך?

      מחק
  3. מקסים מור!
    אפשר בבקשה לוחות כפל נוספים? (ביחוד כפולות 6 עד 9)
    תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. היי, יש אצלי המון משחקי כפל בבלוג. תוכלי לחפש ולהדפיס לך

      מחק
  4. מור שלום, אשמח ממש שתפתחי את הקבצים תודה רבה!

    השבמחק