יום ראשון, 15 בנובמבר 2015

מי רוצה לפוצץ בלון.....?

זה משחק לוח נחמד ביותר שהילדים פשוט משתגעים ממנו. למדתי אותו מ2 חברות מורות ותיקות. הסוד הוא בויזואליות של המשחק. בצבע, בבלון שמחכה להם על הלוח.
אז גזרתי בלונים צבעוניים, ניילנתי כמובן (אם הייתי יכולה הייתי מניילנת גם את הבית שלי...) והדבקתי על הלוח. לכל בלון יש חוט שקשור למילה.




כל ילד ניגש בתורו ללוח, קורא את המילה ומוחק אותה. (אין משהו שהם אוהבים יותר מלמחוק את הלוח....
כל בוקר יש ממש מהומה מי יהיה תורן לוח)




לפעמים אני "קושרת" אות לבלון ומוסיפה קמץ, פתח או שווא. מה שלמדנו עד כה....
והם קוראים את הצליל עם התנועה.



7 תגובות:

  1. אפשר את הקובץ של האותיות?

    השבמחק
    תשובות
    1. אני גם מעוניינת בקובץ של האותיות בבקשה

      מחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. הי מור, ראשית רוצה לומר לך תודה על רעיונות נפלאים!!!! כיף ללמוד ממך למידה משמעותית משולבת בהוראת הקריאה לכיתה א'!!
    האם הדבקת את הבלונים ללוח בעזרת סלוטייפ ? מגנט?
    אשמח לקבל תגובתך
    לילה טוב

    השבמחק
    תשובות
    1. היי הדס!
      אני מדביקה עם מגנט. כך המשחק נשמר לאורך זמן

      מחק
  4. שלום יקירה
    את ועבודתך מהווים השראה. אין כל ספק.
    מחפשת משחק נהדר שהכנת. בניילון שני חלקים התקלקלו ואינני מוצאת את המשחק. אשמח להיעזר בך.
    משחק מילה תמונה: ברק ותמונה, נדב ותמונה , גמל, טבח וכו משחק מילה תמונה בקמץ פתח. תודה רבה. נאוה

    השבמחק
  5. רעיון נפלא
    מאמצת
    תודה
    לימור עטיה

    השבמחק