יום שישי, 21 בדצמבר 2018

ריגשונים (אימוג'י) - איך אני מרגיש/ה?


וגם הפעם, התארחתי בבית הספר יהודה המכבי בתל אביב, בכיתה ב'2 והמורה המהממת נטלי :)
אני מאד אוהבת ספרים כמו שאתם כבר יודעים... אני מאמינה שדרך הספרים אפשר להעביר המון מסרים וללמוד על הילדים המון. הפעם בחרתי בספר "בארץ ההבעות" מיה בר מוחה, זהו סיפור על מצבי רוח משתנים. לפעמים אנחנו כועסים, מאוכזבים, עצובים, ואפילו מופתעים, ומבלי שנרצה רואים זאת על הפנים. בעולם ההבעות תוכלו להפגש עם מר עצבן, גברת בהלת, משפחת אושר, מר אומלל וחברים אחרים.
דברנו על הרגשות שלנו, שלפעמים אנחנו שמחים, לפעמים עצובים, לפעמים פוחדים, לפעמים עליזים, לפעמים כועסים... ובעצם רואים לנו הכל דרך הבעת הפנים שלנו.
המשימה הראשונה היתה לצייר "איך אני מרגיש/ה היום". כל אחד צייר וכתב איך הוא מרגיש ולמה. היו שם כמה סיפורים מרגשים מאד! פתאום את קוראת איך הילד מרגיש ומה עבר עליו היום- זה באמת מרגש ומעניין מאד לכשעצמו.





בדף הבא כל אחד כתב משפט המתאים לריגשון המצוייר.


הכנתי 2 דפי עבודה בחשבון אותם צובעים לפי התוצאה המתקבלת. דף חיסור ודף כפל 
(כל אחד בחר לפי רמתו).



ובסוף, הכנו כולנו רגשונים על צלחות פלסטיק והתחפשנו לכל מיני הבעות :)





גיא גיא ואני מבלים בכיתה ב'2 :)

כיתה א'2 תש"ף
השנה עשיתי את שיעור הריגשונים עם הכיתה שלי. רק שהכיתה שלי היא א' והשיעור היה לכיתה ב'. לכן ביצעתי מספר שינויים ועכשיו השיעור מותאם לשתי הכיתות.

התחלנו עם "סיפור" טקסטים בין תמר לברק בוואטס אפ. ליד כל משפט הדביקו חייכן מתאים.
בדף השני התבקשו לצייר את התמונה שברק שלח לתמר

 

 



 
 




קבצים:



כל הזכויות שמורות למור שמיר אנקוה. אין להעתיק, לצלם, לשנות או לערוך את הקבצים ללא הסכמתי. הקבצים ניתנים חינם לשימוש בכיתות. 

3 תגובות:

  1. עשיתי זאת היום! אני מלמדת בכיתת חינוך מיוחד וזה נפרס לנו על כמעט יום שלם, זה היה מהמם. הילדים שיתפו, פתחו, צחקו ולבסוף הצטלמנו כמוכם! תודה רבה לך על כל הדברים שאת מעלה!!:)))

    השבמחק
  2. מקסים
    היכן אוכל להשיג את הספר בארץ ההבעות? הלואי מישו מוכר כאן.. אין בחנויות..
    אסתי 0543451235

    השבמחק