יום שישי, 18 בדצמבר 2015

ליצן על מקל!

היום שוב הגיע יום החוגים. כרגיל אני מעבירה שיעור ביצירה דרך הנייר לכיתות ה'-ו'.
אפרוחית קטנה שלי לא רצתה ללכת לחוג שלה היום והצליחה להסתנן אליי לכיתה של הגדולים. היא עבדה כל כך יפה ויצרה בעצמה ליצן מקסים!!
החלטתי שהיום אני מכינה ליצן כי זה פשוט צבעוני ושמח ולא תמיד צריך לקשר אותו לחג פורים.

הכנתי להם תבנית שציירתי של ליצן, כל אחד גזר את השבלונה והעתיק לניירות. הם כבר אלופים בתהליך העבודה המייגע ...



כרגיל אני מביאה איתי דוגמא שאני מכינה לכיתה. וכרגיל- אני הכי שמחה כשהילדים מרשים לעצמם לצאת מהמסגרת ולקחת את הרעיון שלי למקום שלהם. למקום חדש. שימו לב לליצן העצוב עם השיער הירוק. קסם של יצירה! (בן הכין אותו, מי היה מאמין... יש לי 3 בנים מאד מאד יצירתיים בחוג שלי.)



כל ילד בחר את הצבעים שלו ויצאנו לדרך...



וכך קיבלנו ליצנים חמודים וצבעונים








תגובה 1:

  1. נראה מדהים !
    אפשר אולי לקבל את הדף שבלונה? תודה !

    השבמחק