יום שישי, 5 בפברואר 2016

אני גיבור על!!!

שבוע גיבורי על נגמר והספקנו לחוות וללמוד המון דברים חדשים.
השבוע התחיל כשהצגתי לילדים את הלוח החדש שלנו בכיתה. לו עליו יעופו גיבורי העל שלנו. לוח שעבדנו עליו שבועיים קודם והילה התמידה והדביקה חלון, חלון.... עד שכל החלונות בכל הבניינים היו מוארים :)



הילה גזרה והדביקה בערך 100 חלונות... 


כל ילד קיבל דף בו יש ציור של גיבור על או גיבורת על. כל אחד התבקש לצבוע את גיבור העל שלו ולהחליט מה הכח המיוחד שיש לו. במה הוא טוב ומיוחד לי שום קשר ללימודים ולמשחקים. כל ילד היה צריך לחשוב על תכונה שמאפיינת אותו במיוחד. ובאמת, להפתעתי, כל ילד מצא את "הכח" שלו וכך החליט במה הוא גיבור על!





 לאחר שכל אחד בחר את הכח שלו, הכנתי לכל גיבור שלט עם שם הילד והכח המיוחד שלו.


בשיעור חשבון חילקתי דף עבודה בו תרגילים של חיבור וחיסור ולאחר מכן צביעה לפי התוצאה.




ביום רביעי הכנו מסיכות מיוחדות שמתאימות רק לגיבורי על! הצטלמנו איתן בחצר ועפנו בין העננים!


ולבסוף גם אני הצטלמתי... גיבורת הסבלנות :)


המשכנו בכתיבת סיפור חופשי. כל ילד סיפר מה היה עושה אילו היה גיבור על....






וכך סיימנו את שבוע גיבורי העל, מחוזקים מתמיד!

קבצים:

גיבורה בת

גיבור בן

אני גיבורת על

אני גיבור על

10 תגובות:

  1. מור שלום, התוודעתי לאחרונה לבלוג שלך. מדהים! תודה על השיתוף. בהשראתך, אני מתכננת שבוע גיבורי על בכיתתי לקראת פורים (מחנכת א׳). במידה ואפשר, אשמח ואודה לקבצים Ilanit.davidm@gmail.com

    השבמחק
  2. הי. גם אני אשמח לקבצים. pilpeli3@gmail.com

    השבמחק
  3. מור עבודותייך נהדרות ויצירתיות מאוד!!! כמחנכת א אשמח גם אני לקבל הקבצים. מקדימה תודה למעשה,
    Mirishoef@walla.co.il

    השבמחק
  4. וואווו אמנם יוציא את זה לפועל בתור גננת אך נתתרעיונות מופלאים אשמח גם לקבצים maytal2600@gmail.com

    השבמחק
  5. מקסים .
    אשמח לקבצים אם אפשר . הילדים אצלי בגן ( חינוך מיוחד ) מאוד ישמחו לראות את עצמם כגיבורי על על הלוח בסוף שנה
    adikap82@gmail.com

    השבמחק
  6. מאוד מאוד יפה! מעשיר ומפתח את הילדים ומחזק את הדימוי העצמי שלהם! אהבתי מאוד.
    אשמח לקבל קבצים, אם אפשרי ester20880@gmail.com

    השבמחק
  7. מאד יפה, אשמח אם תוסיפי לקבצים את דפי החשבון בנושא . תודה :)

    השבמחק
  8. אשמח מאד אם תוכלי לשלוח לי את הקובץ של הדף בחשבון -
    yael.toister@gmail.com

    השבמחק
  9. הייי מור הקבצים מקסימים אשמח אם אפשר גם קבל את הקבצים תודה רבה מראש. shachardohan@gmail.com

    השבמחק