יום שבת, 26 במרץ 2016

משלוחי מנות

משלוח מנות היא אחת מן המצוות הנוהגות בפורים. על פי מצווה זו, על כל אדם לשלוח בפורים לרעהו מנות מזון, לפחות שתי מנות, לאדם אחד לפחות. מטרתה של המצווה, היא ריבוי האחווה והרעות בעם ישראל בחג, וכן סיפוק צרכי מזון לעניים על מנת שיוכלו לערוך את סעודת פורים.

זהו מנהג מקסים בעיניי. אני אישית מאד אוהבת להכין ולפנק ולכן החג הזה מתאים לי במיוחד!
החלטנו בבית הספר לשחק הגמד והענק בין המורים. כל אחד קיבל פתק עם שם של מורה אחר והיה עליו להכין לו הפתעות קטנות במשך שבוע. בסוף השבוע, בפורים, הכין כל ענק מתנה חזרה לגמד הקטן שפינק אותו כל השבוע. אז אחרי שפינקו אותי יום יום והיה לי כיף, החלטתי להחזיר חזרה :)
אז הכנתי קופסת קאפקייק גדולה משוקולד חלב ושוקולד לבן. קישטתי בסוכריות צבעוניות ומילאתי את הקופסא בממתקים!





בכיתה שלי הכנתי משלוח מנות לאחת האפרוחיות שלי בכיתה. כל ילד קיבל פתק עם שם של ילד אחר. בבוקר פורים הגענו כולנו עם ארוחת בוקר מתוקה, שמחה וצבעונית לילד אחר. (החלטתי השנה לבקש מההורים להכין ארוחות בוקר מפנקות במקום לשלוח חבילות במבה וסוכריות....)
אז קמתי מוקדם בבוקר, הפכתי פנקייקים על המחבת, הוספתי שוקו קר, מילקי והמון מתוקים! שיהיה לה יום מתוק במיוחד!!!



ואיך אפשר בלי משלוחי מנות לחברים....? אני מאלו שאוספות כל צנצנת קפה שנגמרת. יש לי בארון כבר עשרות.... סוף סוף הן זכו לצאת החוצה ולהתקשט לכבוד פורים. שטפתי אותן טוב טוב, קישטתי אותן ב"קצפת" מסיליקון וסוכריות צבעוניות. הוספתי דובדבן מתוק ומדבקת לוח מגניבה שקניתי במקס סטוק והנה לכן משלוח מנות מתוק ומיוחד.


ולסיום, הקינוח שהכנתי לערב צוות למסיבת פורים. פצצת אושר!

שכבה ראשונה מוס שוקולד מפנק ועליו תותים טריים

שכבה שנייה טראפלס שוקולד מריר עם נגיעות שוקולד לבן ועוגיות אוריאו

שכבה שלישית קצפת ופודינג וניל

שכבה רביעית נשיקות צבעוניות לפורים מקושטות בסוכריות 

וזה מה שיצא!!! פינוק אמיתי שנטרף תוך 3 שניות.....

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה