יום חמישי, 30 ביוני 2016

משהו קטן וטוב...

בסוף שנה שעברה הכנתי משהו מתוק וטעים לכל הצוות. הייתי מורה מחליפה והודיתי לכל המורים והמורות שהיו חולים ונתנו לי לבוא ללמד :) רק אז הבנתי שזה בעצם מה שאני רוצה לעשות....

השנה, שוב הכנתי משהו קטן וטוב. הפעם לצוות שליווה אותי ונתן לי גב כשהיה קשה. למנהלת שתמיד היתה שם, הרגיעה, חיבקה ותמיד נתנה מילה טובה. לסגנית שהיתה גם החונכת שלי, שעזרה לי, לימדה אותי, צפתה בי ונתנה לי משוב איך להיות טובה יותר, איך להצליח יותר עם הילדים. ליועצת, שייעצה וישבה איתי עם ההורים. שהרגיעה וידעה בדיוק מה להגיד. לורדה, מורת השילוב שלנו, שתמיד עמדה לצידי בעת צרה, תמיד חיזקה, תמכה וחיבקה.
להן אני רוצה להגיד תודה רבה. תודה על שנה לא פשוטה עבורי, על שנה ראשונה בה למדתי לשחות במים העמוקים ובעזרתן לא טבעתי... אז תודה עמוקה מהלב!!!









שיהיה לכן מתוק בלב....


אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה