יום שני, 6 ביוני 2016

שמות תואר

אני לא יודעת מה קורה בכיתות אחרות, והיות וזו השנה הראשונה שלי מעולם לא חוויתי את תופעת ההתפרקות של סוף השנה... אני כן יודעת שאני מחפשת פתרונות לעבודה שתגרום להם להתרכז, להתעניין ולעבוד בשקט!

חייבת להודות שהיום נחלתי הצלחה! לא היתה מאושרת ממני לראות איך הם הקשיבו, עבדו ולמדו. 
התחלתי את השיעור בשאלה, מי יודע מה זה "שם תואר". שתיקה רועמת. אף ילד לא ידע... כתבתי על הלוח את המילה "כיתה" וביקשתי מהילדים לתאר את הכיתה שלנו.
יפה
נקייה
צבעונית
שקטה
נעימה.... וכן הלאה....

ואז הסברתי להם ששם תואר מתאר את העצם עליו אנחנו מדברים.
חילקתי להם דפי עבודה חמודים והם פשוט היו מקסימים. ממש כאילו זה השבוע הראשון ללימודים. הצלחה!

דף עבודה 1 - כל ילד קיבל משימה לצבוע את העצמים ולכתוב לי ד כל אחד מהם 4 שמות תואר.





דף עבודה 2 - 





דף עבודה 3- שעורי בית :)

6 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. היי!! רעיון מקסים!!!! תוכלי להעלות את הדפים המתוקים שהכנת?

    השבמחק
  3. מקסים! ישנה אפשרות לקבל את הקבצים :)?

    השבמחק