יום שלישי, 13 בספטמבר 2016

גאוות היום של ב'2!

שנה שעברה הכנתי לוח כוכבים ותליתי כוכבים כל פעם שילד עשה מעשה טוב, השתתף, עזר לחבר, הכין שיעורים... ובסוף השבוע כוכב השבוע קיבל תעודה ושרשרת ועשינו טקס. היה מקסים!
השנה החלטתי ללכת על "גאווה". על אפרוח קטן שגרם גאווה גדולה לאמא אווזה.
תליתי על הדלת שלט: "גאוות היום". כל יום 5 דקות לפני שנגמר היום, אני בוחרת בילד שעשה משהו שגרם לי להתגאות בו. כמובן שיש המון מעשים כאלו, אבל אני גם מנסה לכוון לאותו ילד שזקוק לחיזוק החיובי הזה שימלא אותו באושר גדול.
אחד היה גאוות היום כי עבד יום שלם בכתב יד, אחרי ששנה שלמה ניסיתי להעביר אותו לכתב יד והוא ממש פחד מהמעבר הזה. חיזקתי אותו כל היום והוא ממש השתדל ועשה משהו שבשבילו הוא פשוט עצום!
אחת קיבלה כי עזרה לחבריה ונתנה מזמנה, אחר קיבל כי יום שלם לא התפרץ לדבריי והצליח להצביע כאשר רצה לדבר. 
ברגע שאני בוחרת באפרוח שלי, אני תולה על הלוח אותיות מגנט- ומסבירה לכל הכיתה למה אני גאה בו כל כך!
זה רגע שהם מתמלאים באושר ובמבוכה רבה. הם עולים על הכיסא לצילום עם השלט שלהם ומקבלים ממני ברכה ומחק.


לאחר הטקס כל אחד מקבל כרטיס ממני









וכך הם ממלאים אותי גאווה!


מתנות חדשות- לכל הגאוות שלי :)










לוח הגאוות שלי!!!

גאוות היום ב'2 תשפ"א:




קבצים:

4 תגובות:

  1. היי מור,
    אהבתי מאודדדד את הרעיון. ממש מתחברת. אשמח לקבצים

    השבמחק
  2. תודה! ממתינה בסבלנות. תודה רבה רבה לא מובן מאליו

    השבמחק