הכרת המצולעים - כיתה א'
פתחתי את השיעור בהגדרת המצולע: קו שבור סגור. דברנו על סוגי מצולעים, על הקשר בין שם המצולע למספר הצלעות: משולש = 3 צלעות, מרובע = 4 צלעות וכו'....
ציירתי על הלוח את המצולע הראשון ויחד הסברתי להם את המשימה למחברת. לצייר שורה של ריבועים.
לאחר מכן כל אחד אמר מה הוא מכיר בצורת ריבוע ואני ציירתי על הלוח:
אני כותבת על הלוח על "מחברת"
בשיעור נוסף, חילקתי להם דפי עבודה בהם עליהם לזהות עיגול, משולש, ריבוע ומלבן:
הקטקטים מאד נהנו ונראה שיש להם קצת יותר מושג עכשיו על סוגי מצולעים....
מקווה שגם שלכם יהנו :)
שלום, רעיון מקסים להמחשת המצולעים יחד עם זאת עיגול אינו מצולע.
השבמחקמצולע הינו כל צורה הבנויה מקו שבור סגור, מצולע הינו קו עקום סגור.
נחמה
ידוע נחמה... חיכיתי להערה הזו. ובכל זאת זה היה שיעור הנדסה והוספתי את העיגול כאשר יידעתי אותם שהוא קו עקום סגור.
מחקדפי הפעילות אסתטיים ויפים מאד.תודה רבה על השיתוף
השבמחקבשמחה :)
מחקחחח סיימתי כיתה ב שנה שעברה. אבל האמת שלא עשיתי משהו מיוחד בגופים. אבל כן יש שיעור נוסף על מצולעים
השבמחקהי מור
השבמחקמהיכן יש לך את הקובץ של המחברת בגדול?
ממש מחפשת משהו דומה
איזה מקסים. חבל שהקישור לקבצים לא פועל.
השבמחק