יום שלישי, 7 במאי 2019

כולנו גיבורים!

מי שכבר מכיר את הבלוג שלי, יודע שאני אוהבת מאד ללמד את הילדים למצוא את הטוב שבם ואת הטוב שבאחר. אנחנו עובדים על הנושא החשוב הזה מכיוונים שונים. הפעם, בחרתי דווקא לדבר איתם ביום השואה על הגבורה, על הניצחון ועל התקומה. על העם היהודי שלא נכחד והקים בית בארץ ישראל.
בחרתי להראות להם מצגת שמציגה באופן עדין את השנאה לעם כזה או אחר דרך צורות (משולשים ומרובעים) ומשם יצאנו לעבודה על גבורה. על הכח הפנימי של כל אחד מאיתנו.
כמובן שאפשר לעשות את השיעור הזה בכל יום אחר בשנה...

 

צילמתי אותם בבוקר עם מסיכות וגלימות מארגזה הפרטי של נינה שלי. (ששמחה מאד שילדי הכיתה שלי מצטלמים איתם ומחזירים לה כמובן...) כל אחד בחר למה להתחפש והצטלם. 
לאחר מכן, כל אחד כתב למה הוא חושב שהוא גיבור על. מה הם הכוחות שלו. מה הוא עושה למען האחר. הם כתבו דברים מופלאים! הייתי מאד גאה בהם שהצליחו להבין מה כוחם וכמה הוא גדול.

 




בשיעור שפה למדנו מהו עלילון- קומיקס. חיברתי את השיעור לגיבורי העל וכל אחד כתב קומיקס משלו.


בסוף קיבלנו לוח קסום, מלא בכוח!!!



כמובן אי אפשר בלי משחק אחד לפחות... שורשים


בסוף העבודה, אפילו קיבלו צ'ופר קטן :)




קבצים:
גיבורי על






תגובה 1:

  1. העלי בבקשה את הקובץ של הסוכריות על מקל...

    השבמחק