יום ראשון, 15 בדצמבר 2019

אני זה אני ואני מיוחד! אן מיק/שרה מסיני

כולם רוצים להיות נסיכים ואריות ובכלל, מנסים להפוך לדמויות שחונכנו לחשוב עליהם כחזקות ומובילות. אבל מה קורה כשהילד לא מספיק חזק להיות אריה? או לא מספיק גבוה בשביל להיות רב-חובל?
הספר “אני זה אני ואני מיוחד” לא רק מעודד את הילדים ללכת בדרך שלהם, להיות מי שטבעי להם להיות ולאהוב את עצמם, אלא גם מראה להם שברגע שיבחרו ללכת בדרכם המיוחדת, הם יזכו לאהדה חברתית והגשמה עצמית.




אני תמיד אומרת לאפרוחים שלי: קודם כל תהיו אנשים טובים, אחר כך תהיו תלמידים טובים.
הספר מקסים הזה מתאים לי בול לחיזוק הביטחון העצמי שלהם. הוא כמובן מדבר על שונות ועל קבלה עצמית. כל אחד מאיתנו שונה מהאחר ולכן כולנו מיוחדים! מי צריך מסר יותר טוב מזה...??

הבוקר יצאנו לפארק הירקון כהרגלנו בקודש בימי ראשון, יצאתי מצויידת בספר המופלא הזה ובצילומי הפנים של הילדים. צילמתי אותם והדפסתי על דפי איי4 וחתכתי במרכז הפנים.

אחרי הקראת הסיפור באוויר הפתוח, באווירת הסתיו המופלאה. ביקשתי מכל אחד מהם שיצייר את מי שהוא רוצה להיות, היות וכל אחד מהם יכול להיות כל מה שרק ירצה.
וכך היה... פלא

התחלנו ברישום בעיפרון, לאחר מכן צביעה בעפרונות צבעונים.











 הלוח הסופי: 




תגובה 1: