יום שני, 31 באוגוסט 2020

כיתה ב'2 - כיתה של אהבה

השנה לאור המצב, החלטתי שזקוקה לנו פשוט אהבה...
אז השנה, הכיתה שלי היא כיתה של אהבה! והמשפט שילווה אותנו הוא משפט מהשיר של הביטלס:
ALL YOU NEED IS LOVE

יש משהו מיוחד מאד בלעלות לכיתה ב עם הילדים שלי מכיתה א. הם כבר שלי, אני כבר מכירה אותם, יודעת לרב למה הם זקוקים והכי כיף- אני יכולה לצלם אותם ולהפוך אותם לחלק בילתי נפרד מהכיתה! 
שנה טובה לאפרוחים הקטנים שלי שבטח גדלו קצת :)

שתהיה לכולנו שנה טובה ומוצלחת עם המון למידה ואהבה בכיתות.


לוח תורנים: 




לוח ימי הולדת:



לוח תמונות של אהבה:






לוח ברכות שנה טובה מההורים:



אותיות הכתב ללוח:



דף שמירה על כללי הקורונה

עיצוב לוח שפה: כל שבוע יכתבו סיפור לפי ככלי הכתיבה:


לוח כללי הכיתה- תוכנית התנהגות על הלוח. (הסבר בהמשך)

לוח כניבה לכיתה- שלום כיתה ב. בהמשך יתלו שם ברכות לראש השנה


מתנות קטנות שחיכו לכל ילד על השולחן





 



קבצים:

כללי התנהגות

תורנים לבבות

אותיות הכתב

בועות ללוח - כתיבת סיפור







2 תגובות:

  1. את פשוט מדהימה ! זכו תלמידייך!

    השבמחק
  2. תודה רבה על שיתוף החומרים, נעזרת בהם המון

    השבמחק