יום חמישי, 21 בינואר 2021

 שבוע איטליה!!!! 


את יום ראשון בבוקר, פתחתי בבשורה משמחת."ילדים, השבוע אנחנו טסים לאיטליה!!!!!". היתה התרגשות רבה והמון שאלות... דבר ראשון נצטרך דרכון, אמרתי להם. ובאמת, הפעילות החלה בהכנת דרכון לאיטליה לכל ילד: הכנת דרכון



מיד לאחר הכנת הדרכון, הכנו את המזוודה. דברנו קודם על מזג האוויר באיטליה, ומה בכלל צריך לקחת איתנו כשטסים. כל ילד בתורו אמר משהו שהוא רוצה לקחת: בגדים, תחתונים, משחקים, מברשת שיניים, גרביים.... וכך כל אחד כתב בדף עבודה שלו את הפריטים וצייר אותם בתוך המזוודה:



ביום שני בבוקר אחרי שכבר יש לנו דרכון ומזוודה מוכנה, טסנו לאיטליה!!! ראינו ביחד סרטון טיסה, ראינו את איטליה היפה דרך החלון ואפילו נחתנו!!! לפני הנחיתה הזכרתי להם להדק חגורות ולא לרדת לפני שהמטוס עוצר. :)
סרטון נחיתה באיטליה

אחרי נחתנו באיטליה, נסענו יחד לבקר בונציה: שייט בונציה - קראנו טקסט על ונציה וענינו יחד על השאלות. 

משם, הלכנו לפגוש את ליאונרדו דה וינצ'י בבריינפופ. למדנו עליו והכרנו אותו ואת מונה ליזה היפה. בשיעור הזה למדנו לצייר את מונה ליזה. הכנתי להם מצגת (צעד, צעד מונה ליזה) וכל אחד צייר וצבע בביתו:  (אחרי שציירו בעיפרון, הסברתי לאט לאט את הצביעה בפנדה, לצבוע עם מספר גוונים וכמובן לא להשאיר חללים לבנים)





תוצרי הילדים:




 


המשכנו לשיעור על פיצה, על שיאי גינס של הפיצה הגדולה ביותר ומשולש הפיצה היקר בעולם! הכנו יחד בזום מתכון לפיצה פיצה בתנור ותוך כדי הכנו קופסת פיצה מדליקה!








אחרי הפיצה האיטלקית, הגיעה השעה לטעום קצת פסטה בולונז!!! מקור השם הוא כמובן מבולוניה שבאיטליה. בבולוניה נהוג להגיש את הרוטב עם פסטה רחבה, בייחוד טליאטלה, בעוד שמחוץ לאיטליה מקובל במיוחד להגיש את הרוטב עם ספגטי ("ספגטי בולונז"), אף שהבשר שברוטב אינו נצמד טוב לפסטה דקה מסוג זה. 




האפרוחים יוצרים: 









קבצים:

מונה ליזה המשך ציור

מצגת מונה ליזה- צעד אחר צעד

מזוודה לאיטליה

קופסת פיצה

צלחת פסטה


















2 תגובות:

  1. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  2. The titanium oxide - TITIA® TIGERING
    TITIA® TIGERING. The titanium oxide TINACHA is where is titanium found a solid titanium is titanium a metal oxide. columbia titanium pants This remmington titanium solid-steel core contains a titanium oxide (TIN) structure that makes its way

    השבמחק