יום שלישי, 2 במרץ 2021

 חפשו את השאלות! - שוקולד!!!

אז הפעם בחרתי בנושא שאין ילד שלא ירצה לקרוא עליו... השוקולד!!! למדנו בשיעור כיצד מכינים שוקולד בסרטון קקאו. סרטון נוסף מפעל שוקולד. כל ילד קיבל טקטס וקרא במשך כמה דקות. בינתיים אני יצאתי להחביא את השאלות מחוץ לכיתה. ברגע שהם שמעו שעושים שוב את "חפש את השאלות" היהת התרגשות גדולה בכיתה!


הילדים יצאו החוצה לחפש את השאלות ולענות על כל התשובות. היה שיעור מהנה במיוחד! כמובן שבסוף השיעור, בדקנו יחד את התשובות ולבסוף, חילקתי לכל אחד שוקולד מתוק!!!






מי שמכיר אותי כבר יודע שאני אוהבת ללמד נושא במגוון מקצועות הלימוד. בשיעור מדעים למדנו על המושגים "התכה" ו"הקפאה". מה יותר מתאים להדגים זאת עם שוקולד...? הילדים הביאו לכיתה דוגמאות של קרחונים שהיו להם בבית. המסנו יחד את השוקולד המריר בתבליך ההתכה, ראינו כיצד הוא הופך ממוצק לנוזל. מיד אחכ זילםתי את השווקלד לתבניות והנחנו בפריזר. בסוף היום הוצאנו את התבניות וראינו כיצד השוקולד קפא והפך למוצק שוב בצורה שונה. תענוג! מקווה שבדרך זו יזכרו תמיד את המושגים "התכה" ו"הקפאה".



קבצים:

שוקולד - שאלות

השוקולד- טקסט מידעי

2 תגובות:

  1. היי! ראיתי באיזה פוסט שלך שיש לך את הספר "עוגיפלצת ועץ העוגיות". אתמול רכשתי את הספר בסכום די גדול, ואז לצערי התברר שהעמוד האמצעי חסר. אם אני לא טועה, חסרים שם בעצם 4 עמודים. האם יש מצב שתצלמי את העמודים החסרים ותשלחי לי?

    תודה רבה מראש!
    אביב
    aviv.abramovitz@gmail.com
    0526969322

    השבמחק
  2. רעיון מקסים מאמצת בחום

    השבמחק