יום ראשון, 11 באוקטובר 2015

Cupcake Memo

תזכורות למקרר. זו פעילות יצירה שעשיתי כמעט עם כל שכבות הגיל בבית הספר. מכיתה ב' עד כיתה ו'. הילדים נהנו מאד וחזרו הביתה עם מתנה להורים - כרטיסיות תזכורת למקרר.


קודם כל אני תמיד מכינה דוגמאות. 
ברגע שהילדים נחשפים לדוגמה ורואים מה יהיה התוצר הסופי הם מתרגשים וישר צוללים למשימה.


אז הפעם החלטתי להכין קאפקייקים צבעוניים ומתוקים. משהו שיהיה שמח מאד על המקרר.
אחרי כמה שיעורים כבר שיעמם לי מהקאפקייק והוספתי את השועל שזכה להצלחה רבה :)





אני תמיד מכינה להם תבנית אותה אני מחלקת. הם כבר מכירים יפה יפה את דרך העבודה. זה שיעור קשה שדורש דיוק רב, מוטוריקה עדינה, גזירה, העתקה, הדבקה, שימוש בחומרים רבים. והכי חשוב, מילוי הוראות לא פשוטות כלל...



אלו תוצרים של כיתה א!!! כן כן, כיתה א!!! הם עבדו לאט ומדוייק והפתיעו אותי מאד!



אלו התוצרים של כיתה ב. גם הם עבדו יפה מאד ובמקרה הדלת שלנו היא מגנטית 
ולכן יכולתי להציג את כל הקאפקייקס על הדלת. (מאחורי התזכורות, אחרי שניילנתי את כולן,
הדבקתי להם עם דבק חם מגנט)
ביקשתי מכל הילדים לאסוף מגנטים שמוצאים על הדלתות (נגרים, אינסטלטורים, כביסה... פרסומות למיניהן) ולהביא לכיתה לשיעור היצירה שנעשה. את המגנט הזה הדבקתי להם מאחור.


כולם הלכו הביתה מרוצים עם מתנה מתוקה מתוקה להורים :)

5 תגובות:

  1. את יכולה בבקשה להעלות את התבנית של השועל? וגם קצת הסברים על תהליך העבודה? תודה רבה

    השבמחק
  2. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  3. היי מור,
    מקסים!!! אני מתה על החומרים שלך. עוקבת באדיקות....
    איך כתבת בלבן על שחור?
    תודה!

    השבמחק