יום רביעי, 13 באפריל 2016

קינוח גבינה בכוסות

לפעמים, יוסי יוצא מגדרו לעזור לי במשהו (יוסי הוא בן זוגי) ואני מתמלאת בחשק להכין לו משהו מתוק!
אז הפעם בתפריט, קינוח עוגת גבינה בכוס. אני שילבתי נשיקות ופטל. כל אחד יכול להוסיף מה שבא לו....


אני מפוררת עוגיות פתי בר (וניל או שוקולד) ומפזרת בתחתית הצנצנת שלי


שכבה שניה היא שכבת הגבינה (מתכון למטה)


באמצע ניתן להוסיף מה שרוצים... אני הוספתי נשיקות ופטל קפוא



מעל שמים שכבה שנייה של גבינה. מעליה אפשר לפזר שוב פירורים או פירות או כל דבר אחר....



מכניסים למקרר לכמה שעות ובתאבון!!!


מתכון לעוגת גבינה פרורים: (מספיק בערך ל-8 צנצנות)

1 חבילה פתי בר וניל או שוקולד
חבילת אינסטנט פודינג וניל
מיכל שמנת מתוקה
כוס חלב
250 גרם גבינה לבנה
כף סוכר

מקציפים פודינג עם שמנת וחלב. לאחר מספר דקות מוסיפים את הגבינה והסוכר.
לאחד שמתייצב, מכניסים לשקית זילוף ומזלפים לצנצנת.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה