יום שלישי, 7 בפברואר 2017

הסופר של ב'2

אחרי שסיימנו להבין חיבור וחיסור עד 100. כולל המרה כמובן.... החלטתי שזה בדיוק הזמן לשלוח את הילדים לסופר עם 100 שקלים ביד ולעשות קניות לבד!
אז איך זה עובד....?
קודם כל שבועיים קודם לכן אני מבקשת מההורים להביא לי לכיתה 10 פריטים זהים. (מחקים, עפרונות, סרגלים, עוגיות, מיץ....) כל דבר שהילדים ירצו לרכוש. 
הכיתה שלי מחולקת לקבוצות ולכל קבוצה יש שם של צבע. על כל שולחן פרסתי מפה בצבע הקבוצה ויום קודם לכן ביקשתי מכל הילדים להגיע ליום הסופר עם חולצה בצבע הקבוצה. רציתי ליצור הבדלה בכיתה ושיוך לקבוצה. הפעם (בניגוד לסופר בכיתה א) המשימה החלה כמשימה קבוצתית.
כל קבוצה מונה כ-6 ילדים. כל קבוצה קיבלה 300 שח. כל קבוצה בתורה "הלכה" לסופר, כל ילד בחר מה הוא רוצה לקנות ובדק מה המחיר של הפריט. 
לאחר מכן חזרה הקבוצה למקום, כתבה את כל הפריטים ולאחר מכן את המחירים שלהם ופתרה את התרגיל. ברגע שסיימו הצביעו, ניגשתי ובדקתי את התרגיל. אם התרגיל נכון, נתתי להם 100 שח ושאלתי אותם כמה עודף הם צריכים לקבל מהקופאית. (ניו לנו 2 קופאיות, אמהות שהתנדבו לעזור). ברגע שנתנו תשובה נכונה, נבחר נציג מהקבוצה והוא ניגש לסופר עם הרשימת מצרכים וקנה לכולם את אשר ביקשו. וכך המשכנו 3 סיבובים.
לאחר שכולם קנו, נתתי לכל ילד 50 שח והיה עליהם לבחור 2 פריטים מהסופר ולפתור את התרגיל. 50 פחות 2 הפריטים שרצו לקנות. וכך תרגלנו חיבור, חיסור, פריטה, המרה וכל מה שצריך :)
ככה לומדים חשבון!





והנה הסופר:










 וכיתתנו היפה מסודרת לפי צבעים






בהצלחה לכולם!!!

לכל מי שמעוניינת לראות את כל הקבצים שאני מעלה. מוזמנת להכנס לקישור ולהצטרף לעמוד הפייסבוק שלי.

קובץ:
סופר

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה