יום חמישי, 9 בפברואר 2017

חודש כיסלו - "כיס - לב" (שונות)

חודש כסלו הוא חודש השונות. כל אחד מאיתנו הוא יחיד ומיוחד וכל אחד מאיתנו שונה מחברו.
השוני יכול לנבוע מצרכים, משאלות ושאיפות, תפיסות עולם, דעות ורצונות, מראה חיצוני, תכונות אופי, יכולות וכישרונות, תחביבים, מסורות ותרבויות. הדגש שלי השנה הוא על מציאת הטוב בכל אחד. מציאת הטוב באחר, במישהו שהוא שונה ממני. 
את חודש כסלו התחלתי עם "כיס". כיס - כסלו.... כל ילד התבקש להביא ג'ינס ישן של אבא או אמא, בדגש על כך שאני לא מחזירה אותו לעולם :)
גזרנו את הכיס והדבקנו שמות.
תליתי על הלוח כיסים עם שמות כל הילדים בכיתה. כולל שלי ושל הילה הסייעת.
במשך החודש, קיבלו הילדים מספר פעמים פתק עם שם הילד לו הם צריכים לכתוב משהו טוב. בסוף החודש נתתי להם מספר לבבות וביקשתי מהם כי יכתבו למי שבא להם. לחבר. (שזו משימה מאד קלה למצוא את הטוב בחבר....)
וכך הכנסנו לבבות לכיסים ומלאנו אותם אהבה!






לירי- את ילדה טובה , השתפרת מאד בקריאה ובכתיבה ואת חמודה. באהבה, מאיה פ.




לאחר שהוצאתי את כל הלבבות מהכיס, ניילנתי להם אותם עם התמונה 
שלהם ואצרף להם את הדף לתעודה.



מאיה פ- את החברה הכי טובה שהיתה לי אי פעם!

למאיה ש- את הילדה הכי חמודה בעולם. מליב.


10 תגובות:

  1. מור זה פשוט רעיון מקסים וביצוע מהמם! קודם על אני חושבת שלילדים היה ממש כיף ומרגש שהרשו להם לגזור מכנסיים... מעבר לזה אני חושבת שבדרך הזאת לימדת את הילדים לפרגן, לראות את הטוב באחר, לדעת שכשאני מפרגן לאחר אני בעצמי מרגיש טוב יותר ושמח. אפשרת לילדים לראות ולזהות במה אחרים טובים ובמה הם טובים. בקיצור, ממש מתאים לחודש כסלו ולט"ו בשבט כי בעיניי, גרמת להם לצמוח!

    השבמחק
  2. טוב, זה מהמם ברמות!!!!
    אחד הטובים.

    השבמחק
  3. מקסים. ומה לגבי אותם פתקים שנתת להם עם שם, כדי שיכתבו לאותו ילד ?

    השבמחק
    תשובות
    1. הכנתי להם פרח לבבות, תסתכלי שוב בפוסט. אתן להם את זה יחד עם התעודה

      מחק
  4. תגובה זו הוסרה על ידי המחבר.

    השבמחק
  5. מקסים נפלא...ממש לצאת מהקופסא. שנה נפלאה ופורייה מלאת רעיונות קסומים.

    השבמחק
  6. עם מה הדבקת את השמות על הכיס?

    השבמחק
  7. האם מתאים לילדי כיתה א??

    השבמחק