יום שבת, 4 במרץ 2017

יום המשפחה

השנה יום המשפחה היה משמעותי בשבילנו עוד יותר... טקס יום המשפחה הינו הטקס של כיתה ב' ובנוסף להכנות עצמם ליום המשפחה ולברכות, הכנו גם טקס קסום ומיוחד!

כל ילד הכין מעטפה ובה 4 קופונים מתנה להורים.
השימוש הוא כמובן חד פעמי ונועד רק לחודש מרץ :)



בנוסף, כל ילד הצטלם והוספתי לו סוכריית לב ביד.
מאחורי התמונה הם כתבו ברכות מרגשות ליום המשפחה.











ארזנו את הקופונים במעטפה צבעונית .

 כל ילד הכין ברכה מיוחדת שעיצבה אסנת סבח המוכשרת
 וכתבו להוריהם מילים מרגשות...


 מחוץ לכיתה תליתי את כל האפרוחים כאשר הם אוחזים בפרח 
מנייר קרפ שהכנו בכיתה.




ועכשיו לטקס.... הכנו תפאורה מיוחדת לטקס שלנו בהשראת
הספר: "הילד הזה הוא אני".







 וזוהי כל הבמה.

יום משפחה שמח לכולם!!!!!

יום המשפחה כיתה א' תש"פ



 








7 תגובות:

  1. את מדהימה! אפשר לקבל את המסמכים והקופון??
    ravitcohen2006@gmail.com

    השבמחק
  2. את מוכשרת ויצירתית! את יכולה לשלוח לי את כל הקבצים שהשתמשת בהם ליום המשפחה?
    Nofyult4682@gmail.com

    השבמחק
  3. רעיון מקסים!!אפשר בבקשה את הקבצים?

    השבמחק
  4. אשמח לקבל את הקבצים
    dekel_sis@walla.co.il

    השבמחק
  5. היי אשמח לקבצים במילון גם :) רעיונות מהממים! Agaronov.an@gmail.com

    השבמחק
  6. וואו מור את פשוט מוכשרת תודה על כל השיתופים וההשראה.
    התלמידים שלי ואני ככ אוהבים את הקבצים שלך.
    אשמח שתשלחי לי במייל את הקבצים
    chenzarhy@gmail.com

    השבמחק