יום שבת, 22 ביוני 2019

כיתה ב'2 תשע"ט מסיבת סיום

מסיימת מחזור שני השנה. אחרי שנתיים עם הקטקטים המתוקים (ובאמצע חופשת לידה עם גיא), מסיימת ונפרדת...
הפעם זוהי לא מסיבת סיום, אלא מסיבת פרידה. פרידה אמיתית וסופית בהחלט...
כשנכנסתי השבוע איזה בוקר אחד לכיתה, הסתכלתי עליהם ופתאום קלטתי כמה גדולים הם! ביכתה א' הם מגיעים דרדסים קטנים, ילדי גן חובה. ופתאום, הם נראו לי ענקיים ממש! הסתכלתי על הכיסאות שלהם ועל צורת הישיבה שלהם ופתאום זה הכה בי. שנה הבאה ישבו בכיסאות שלהם ילדים אחרים. חדשים. כאלו שאני עוד לא מכירה...
האמת שזו תחושה מוזרה ועצובה כאחד. אני אמא שלהם לשנתיים ואז הם עוברים ל"אמא" חדשה ואני מקבלת ילדים חדשים. אז קטקטים מתוקים שלי, מאחלת לכם לקבל אמא מופלאה ואוהבת!!!


חילקתי לכל ילד נשיקת פרידה, עיצבתי אימוג'י בדמותי :)
(ולכן אין קבצים, כי זו בעצם אני ולא נראה לי שתרצו להשתמש בדמותי....

 כמו בכל שנה, אני אוגרת את העבודות שלהם מתחילת השנה. אני אוהבת לתת להם מתנה את הדרך אותה עברו. להראות להם מאיפה התחילו וכיצד הם מסיימים. זה תהליך שהם עוברים במשך השנה.
מבחינתי זו המתנה הטובה ביותר שאוכל לתת להם. זיכרון...
בתחילת החוברת צירפתי את הברכה שלי אותה הקראתי במסיבת הסיום.


החוברות מלפנים עם תמונה שלהם מסיימים כיתה ב'

החוברות מאחור עם תמונה שלהם מתחילים כיתה א'....

ואז גם ההורים בירכו... ואני כמובן דמעתי לי מאושר... זה הרגע הכי מרגש
ההורים והילדים הכינו לי חוברת ברכות מדהימה!
 

וכמובן, צריך להיפרד גם מהוועד. 3 נשים מופלאות שליוו אותי באהבה 

הכנתי לכל אחת צנצנת של נשיקות

זהו, עכשיו נשאר לי רק לחלק תעודות :)

2 תגובות:

  1. מקסם מקסים!! איך עשית את האימוגי?

    השבמחק
  2. בכל מייל שמגיע ישירות ל"דלתות" הג'ימייל שלי אני יודעת שתהיה שם הפתעה, היות ואני לא יודעת איך נוקשים בדלת שלך ;) אשמח לקבל את האימוג'י בדמותך (אנחנו די דומות :) ) מראה של קוקו בלוף ומשקפיים. אם זה אפשרי כמובן. תודה לך ו...חופשה נעימה ומחדשת

    השבמחק