יום שישי, 12 בפברואר 2016

על פרחים וחיפושיות....

היום חגגנו בכיתה את יום המשפחה. ההורים ארגנו לנו ארוחת בוקר בפארק. לא יכולנו לחלום על יום שמש יפה יותר מזה...
לקראת יום המשפחה הקראתי לאפרוחים את הספר - "משפחה ממש מושלמת" (אלינוער קלר), לאחר הדיון הכיתתי וההבנה שאין בעצם משפחה מושלמת וכולנו משפחות טובות, מאושרות ואוהבות.... כל ילד צייר את המשפחה ה"מושלמת" שלו! זה היה ממש מרגש לראות את המשפחות דרך עיניהם של האפרוחים. אפשר היה לראות משפחות נותנות ידיים, משפחות צבעוניות, משפחות בהם האבא בצד, האמא בצד... הם הביעו את כל מה שהם מרגישים בציור הנפלא הזה.

בהמשך השבוע קראתי להם את הספר "אבא עושה בושות" (מאיר שלו), הספר מספר על אמא של אפרים שהיא כתבת חדשות, ואבא שלו עקר בית. אפרים מתבייש מאבא שלו, שאינו מתנהג כמו כל האבות. יום אחד הגננת עורכת בגן תחרות עוגות. אפרים נבוך כשאבא שלו עומד יחד עם כל האמהות על יד העוגות, עד שמתברר שבעוגה של אבא של אפרים יש הפתעה... אפרים בפעם הראשונה גאה באביו ומראה לו אהבה. כשהגננת שואלת את אביו מי לימד אותו לאפות, הוא עונה שאבא שלו לא היה עושה כלום, חוץ מלעשות לו בושות ולאפות. הספר מסתיים בכך שאפרים מחבק את אביו, ובפעם הראשונה, כך לפי הספר, היה לו נעים.




בסוף הסיפור הכנו כרטיסי ברכה עם הפתעה (כמו בעוגה של אבא של אפריים). הכנו חיפושיות שכאשר פותחים להם את הכנפיים, מגלים את הברכה היפה שכתבו. :)





הם כתבו ברכות מרגשות והצליחו להפתיע את ההורים...



ואיך אפשר בלי משהו מתוק לסיום...? הכנתי לכל ילד פרח סוכריה.
(עם סוכריית קמח במרכז וברכה קטנה ממני)




כל אפרוח קיבל ממני פרח שיהיה לחיפושית שלו איפה לנוח....




שוקולית הקטנה נהנתה מאד מהצוף של הפרח שלה....



תגובה 1:

  1. היי מור,
    אשמח לדעת מהם הקבצים של הקופונים ומה היה כתוב בהם.
    תודה רבה.

    השבמחק